همه چیز درباره هنر گرافیک و طراحی

طراحی گرافیک امر تخصصی اما هنری بسیار زیباست

همه چیز درباره هنر گرافیک و طراحی

طراحی گرافیک امر تخصصی اما هنری بسیار زیباست

در این وبلاگ سعی بر آن است تا ابعاد مختلف هنر گرافیک و انواع طراحی ها رو باهم بررسی کنیم
مانند طراحی های تجاری و طراحی های هنری زیبا

  • ۰
  • ۰

طراحی لباس مفهومی فراتر از معناییست که به ذهنمان می آورد.

تمام کسب و کارهای دنیا در سالهای گذشته رو به دیجیتالی شدن رفتند و قطعا طراحی لباس هم از این قاعده مستثنی نیست. در ماه نوامبر گذشته ، خرده فروشان اسکاندیناوی اولین مجموعه لباس های دیجیتالی خود را منتشر کردند . 19 مدل لباس بدون جنس بین 10 تا 30 یورو هزینه  و هرکدام دارای تولید محدودی تا 12 تا، آنها چندین تبلیغ کننده را برای تبلیغ این مجموعه در اینستاگرام خود استخدام کردند و طی یک هفته آنها را به فروش رساندند.

خریداران علاوه بر خرید طرح ها برای متریالی که طرح ها با آن دوخته می شوند نیز پول پرداخت کردند و این برای طراحان دیجیتالی سود خوبی بود که علاوه بر فروش لباس ها طرح های خود را هم فروختند چون آنها طراحی های خودشان بود و فقط خودشان از پس دوخت آن ها بر می آمدند.

این مفهوم ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما گیمرها سالهاست که پول واقعی را صرف خرید لوازم مد دیجیتال می کنند. بازی Covet Fashion Glu Mobile به مدل های سبک بازیکنان با لباس و لوازم جانبی دیزاینر دیجیتالی می پردازد و از زمان عرضه آن در سال 2014 بیش از 240 میلیون دلار فروش داشته است. این تجارت دیجیتالی  در سال گذشته 53.4 میلیون دلار فروش داشته است (که بخشی از آن مربوط به تبلیغات است).

اما وقتی مردم بیشتر زندگی خود را به صورت آنلاین  زندگی می کنند پس نشان می دهد که  که طراحی لباس دیجیتالی می تواند فراتر از بازی گسترش یابد. کری مورفی ، بنیانگذار خانه طراحی دیجیتال هلندی The Fabricant ، اعتقاد دارد که مردم سرانجام به همان اندازه که روی کالاهای "آنالوگ" می پردازند ، برای لباس های دیجیتال طراحی شده هم پول خرج خواهند کرد و این تجارتی است که رفته رفته دنیای مد را دگرگون خواهد کرد

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • allgraphic allgraphic

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی